رفتن به محتوای اصلی
x
  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    مراسم یادبود استاد دکتر محمد حسن انتظاری

    مراسم یاد بود استاد فرهیخته شادروان دکتر محمد حسن انتظاری روز 4 شنبه 28 شهریور 1403 از ساعت 8 الی 9.5 صبح در مسجد امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می گردد.

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    برگزاری مراسم تشییع و وداع با مرحوم زنده یاد استاد دکتر محمد حسن انتظاری

    چهارشنبه 21 شهریورماه، مراسم تشییع پیکر شادروان دکتر محمدحسن انتظاری، استاد فرهیخته و گرانقدر دانشگاه، با حضور جمعی از مسئولین، اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده محترم آن مرحوم در محل محوطه دانشکده تغذیه برگزار گردید.

    در این مراسم ضمن تلاوت دعاي پرفيض زيارت عاشورا و بیان خصوصیات اخلاقی، علمی و شخصیت والای این بزرگوار در جامعه بزرگ علم و پژوهش، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه با شادروان دکتر انتظاری وداع و پیکر وی را تشییع نمودند.

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    گرامیداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان دانشکده

    بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان‌رجایی و باهنر و روز کارمند ریاست و معاونین دانشکده تغذیه و علوم غذایی این روز را به همکاران تبریک گفته و از زحمات همکاران  با اهداء گل قدردانی کردند

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    برگزاری جلسه دفاعیه خانم راحله صادق زاده

    جلسه دفاع از پایان نامه خانم راحله صادق زاده دانشجوی رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی، مقطع کارشناسی ارشد تحت عنوان ارزیابی کیفیت میکروبی نمونه های فرمول تغذیه روده ای تجاری اخذ شده از بیمارستان های شهر اصفهان و بررسی تأثیر مخلوط عصاره آویشن، زعفران و زردچوبه بر کیفیت میکروبی و ظرفیت تام آنتی اکسیدانی آن به راهنمایی آقای دکتر مسعود سامی و با شرکت اساتید مشاور، ناظر و هیأت داوران به شرح زیر در محل سالن دکتر امامی دانشکده تغذیه در روز سه شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 10 صبح برگزار می گردد.

    استاد مشاور آقای دکتر محمد باقرنیا

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    تجلیل و قدردانی از کارمندان آموزش دانشکده تغذیه و علوم غذایی

    به مناسبت گرامیداشت هفته آموزش، از مسئول و کارمندان آموزش دانشکده تغذیه و علوم غذایی سرکار خانم معظم، سرکار خانم هوایی، سرکار خانم بدرعلی  و سرکار خانم طاهری توسط ریاست و معاونین دانشکده با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی بعمل آمد. 

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    نشست مسئولین دانشکده با دانشجویان کارشناسی

    آقای دکتر روحانی رئیس دانشکده با همراهی آقای دکتر باقرنیا معاون پژوهشی و آموزشی، خانم دکتر مختاری مدیرEDO، آقای دکتر صادقی معاون دانشجویی فرهنگی و خانم معظم مسئول آموزش، در جمع نمایندگان دانشجویان کارشناسی دانشکده حضور یافتند. 

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    تجلیل و قدردانی از روابط عمومی دانشکده تغذیه و علوم غذایی

    روز 27 اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است. به همین مناسبت تجلیل و قدردانی از روابط عمومی دانشکده تغذیه و علوم غذایی سرکار خانم شریف حسین توسط ریاست و معاونین دانشکده با اهدای لوح تقدیر صورت پذیرفت.

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    نشست مسئولین دانشکده با دانشجویان کارشناسی ارشد

    آقای دکتر باقرنیا معاون پژوهشی و آموزشی دانشکده با همراهی خانم دکتر مختاری مدیر EDO، خانم هوایی کارشناس تحصیلات تکمیلی و خانم معظم مسئول آموزش، در جمع نمایندگان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده حضور یافتند. 

    طی این نشست صمیمانه که از ساعت 12:30 ظهر آغاز و تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه 1403 
    به طول انجامید، مطالبات و مسائل و مشکلات آموزشی توسط دانشجویان مطرح شده و مدیران ضمن یادداشت این مسائل جهت پیگیری، به برخی از آنها نیز پاسخ دادند.

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    تجلیل و قدردانی از اساتید محترم دانشکده تغذیه و علوم غذایی

    12 اردیبهشت ماه، روز استاد گرامی باد 

    ای استاد فرهیخته و فرزانه

    همه ی پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند. آنچه از بن جان می‌آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تجلیل نماییم. 

  • دانشکده تغذیه و علوم غذایی
    تجلیل و قدردانی از کارگزین محترم دانشکده تغذیه و علوم غذایی

    روز 25 فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام  روز ملی منابع انسانی نام گذاری شده است. به همین مناسبت تجلیل و قدردانی از کارگزین محترم دانشکده تغذیه و علوم غذایی سرکار خانم کریم زاده توسط ریاست و معاونین دانشکده با اهدای لوح تقدیر صورت پذیرفت.