رفتن به محتوای اصلی
x

" پیام تبریک رییس دانشکده بمناسبت روز کارمند "

به گزارش روابط عمومی دانشکده، متن پیام تبریک دکتر سیدمحمدحسین روحانی رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت روز کارمند، به شرح ذیل است:

به نام خدا

دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان یکی از نمادهای اصیل آموزش عالی کشور، خانواده‌ای است متشکل از استادان، دانشجویان و کارمندانی که همدل و همراه یکدیگر، زمینه رشد و تعالی روزافزون دانشکده را فراهم آورده اند. بر این مبناست که تمام کارکنان و کارمندان متعهد و کاردان در موفقیت‌ها و دستاوردهای این دانشکده نقش بسزایی دارند. این همکاران با تخصص و تعهد اخلاقی و حرفه‌ای خود، همدل و همراه با سایر اعضای این خانواده، دانشکده را گام به گام به پیش برده اند.

چهارمین روز از ماه شهریور را که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر مغتنم می‌شمارم تا به این بهانه، بار دیگر از زحمات و خدمات صادقانه این عزیزان پرتلاش در دانشکده تغذیه و علوم غذایی قدردانی کنم.  امیدوارم با همکاری و همراهی همدیگر بتوانیم در عمل به تکالیف خود در قبال دانشجویان، جامعه و مردم کشور عزیزمان موفق‌ و سربلند باشیم. سلامت و سعادت شما را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.