رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری آذرماه پژوهش در دانشکده تغذیه و علوم غذایی

دوشنبه 14 آذر ماه سال 1401، به مناسبت  آذرماه پژوهش، نشست صمیمانه ای  با حضور معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مسئولین، اساتید و دانشجویان دانشکده تغذیه و علوم غذایی در تالار میعاد برگزار گردید.

 در این جلسه آقای دکتر سیدمحمدحسین روحانی رییس دانشکده، ضمن تبریک آذرماه پژوهش، طی سخنانی در ارتباط با اهمیت، جایگاه و نقش تحقیقات در سلامت جامعه، شاخص های یک تحقیق کاربردی و مهمترین موضوعات و مسئله های پژوهشی دانشکده تغذیه و علوم غذایی مطالبی بیان نمودند.

در ادامه آقای دکتر محمد باقرنیا معاون پژوهشی و آموزشی، گزارش عملکرد پژوهشی دانشکده را ارائه و با اشاره به نقاط قوت برنامه های پژوهشی، راهکارهایی جهت بهبود فرآیندهای پژوهشی  ارائه دادند.

همچنین در مناظره پژوهشی گروههای آموزشی (گروه تغذیه جامعه، گروه تغذیه بالینی، گروه علوم و صنایع غذایی) و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده اساتید بزرگوار دعوت شدند و در خصوص چالش ها، راهکارها و ارتقای پژوهش های دانشجویی صحبت فرمودند.

در ادامه  این مراسم آقای دکتر غلامرضا عسکری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در خصوص جایگاه پژوهش های اثر گذار در پیشرفت جامعه و تسهیلات معاونت تحقیقات و فناوری جهت ارتقا وضعیت پژوهشی دانشگاه صحبت کردند. همچنین در پاسخ به سوالات و پیشنهادات اساتید و  دانشجویان مطالب مفیدی را مطرح کردند که در آینده نزدیک با تصویب و اصلاح آیین نامه ها برخی روندهای پژوهشی تسهیل گردد.

در انتهای مراسم از اساتید برجسته در حیطه پژوهش و کارکنان اجرایی پژوهش و دانشجویان برتر پژوهشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.